Al llarg del curs, es realitzaran diferents activitats de formació i informació a les famílies: conferències, taules rodones, xerrades amb feed-back… Totes encaminades a assolir la millora de resultats en l’acompanyament maduratiu dels nostres fills-alumnes.
Aquest trimestre han estat en forma de conferència i taller. I prou interessants com perquè entreu a la web del centre i vegeu els continguts:

– Corresponsabilitat família-escola
– Per aprendre… la ment es posa a jugar
– L’ adolescent, un esclat de vida i emocions.

Esperem que les properes tinguin tant d’èxit com aquestes. Èxit en gran part pel nivell dels ponents: Eva Bach, Imma Marín i el Dr. Antoni Arasanz.

Gràcies a totes les famílies que dediquen el seu temps als seus fills, per poc que sigui.