Estimades famílies.

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es va iniciar el curs escolar 2009/2010 i que es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Salut i Ensenyament.

La campanya, que aquest curs va adreçada als nens de segon cicle d’educació infantil i primària (3 a 12 anys), consisteix a distribuir gratuïtament fruites i hortalisses als escolars dels centres educatius de Catalunya que hagin sol·licitat la participació.

Ja sabeu que la nostra Escola intenta participar en totes les campanyes que beneficiïn els nostres alumnes i que es puguin realitzar paral.lelament a la resta d’activitats.

Durant 5 o 6 mesos del curs 2014/2015, es distribuirà, una vegada al mes, fruites i/o hortalisses seleccionades en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.

Començarem a repartir-la els dies 27-28 de novembre i 1 de desembre. I serà sempre per esmorzar i consumir al propi centre.

Atentament.

L’Equip Directiu

2013_2014_triptic_pla_consum_fruita_escoles_Page_1 2013_2014_triptic_pla_consum_fruita_escoles_Page_2