DIA MUNDIAL DE L’ALZHEIMER.
# SIGO SIENDO YO#

Avui dediquem la jornada a posar veu a aquells que no recorden les paraules per expressar-se, que es miren i no es reconeixen, que ploren com a nens per demanar les coses i que necessiten l’amor incondicional de les persones que els envolten per poder viure.

L’alumnat d’ESO, i el professorat, ha viscut aquesta jornada rebent informació de la malaltia, veient vídeos i recordant vivències de molts dels seus avis. Moments prou significatius i emotius per a tots.
Aquí us deixem als alumnes fent les accions del vídeo oficial de la Campanya 2017, SIGO SIENDO YO.

No se puede olvidar que la enfermedad de Alzheimer es la principal causa de demencia, representa hasta el 70% de los casos. En España hay 1.200.000 personas afectadas por la enfermedad y más de 5.000.000 de personas entre quienes la padecen y sus familiares cuidadores.
Y que la Organización Mundial de la Salud (OMS), realizó en 2015 su Primera Conferencia Ministerial de la OMS sobre la Acción Mundial contra la Demencia.

Todavía tenemos mucho camino q recorrer.