Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vostès per tal d’informar-los de la sortida a PortAventura, prevista per al divendres, 20 de maig de 2016.

• Entrada al parc amb tiquet dinar.
  • Dia lliure per a gaudir de les atraccions
  • Assegurança i transport

L’horari de sortida serà a les 8’30 h. del matí i el de tornada a les 20’00 h. , aproximadament.

Els recordem que els alumnes que participin en aquesta activitat estaran sota la responsabilitat del Centre, per tant, aquells alumnes que assisteixin pel seu compte, se’ls considerarà una falta greu cosa que pot comportar una sanció. Recordar-vos que el centre es reserva el dret de no portar a l’activitat a alumnat que no compleix les normes, ja que no podem responsabilitzar-nos de les seves accions.

Tanmateix, tots aquells alumnes que no formin part d’aquesta activitat, tindran classe normal.

Si desitgeu que els vostres fills/filles realitzin aquesta activitat, us preguem que complimenteu l’autorització adjunta i la lliureu a l’escola abans del proper 22 d’abril de 2016, juntament amb un fotocòpia de la TIS i l’import de l’activitat, que és de 50€

LA DIRECCIÓ

thumbnail of CIRCULAR PORTAVENTURA 2016