El dia 13 de maig es celebra el Dia Nacional del nen hospitalitzat. Es va escollir aquesta data per que un dia com aquest l’any 1986 es va emetre la resolució de la Carta de Drets del nen hospitalitzat per part del Parlament Europeu.
Volem rendir un petit homenatge als nen@s, a les seves famílies i al personal mèdic i sanitari que els acompanya i els cuida durant la seva hospitalització.

La iniciativa ha sorgit des de la Fundació Atresmedia , qui ha convocat entitats dedicades a contribuir en la humanització dels hospitals pels nens com : la Fundació Abracadabra, la EAECC, Fundación Aladina, la FEPNEC, Fundación Menudos Corazones, Fundación Pequeño Deseo, Fundación Theodora, Asociación Infantil Oncológica Comunidad de Madrid, Fundació Blas Méndez Ponce, Fundación Curarte, Juegaterapia, Make a Wish, , Pallapupas, Fundación Ronald Mc Donald i l’Hospital Materno-infantil, entre d’altres, que també s’afegeix aquesta causa.
Us convidem a fer un llançament massiu de petons per tots els nen@s hospitalitzats de tota Espanya, ja que aquest acte es farà en 150 hospitals d’arreu d’Espanya.
Aquí teniu els petons de l’ESCOLA ALOMA, petons de nen per a nens.