L’Escola Aloma torna a col.laborar amb el Banc d’Aliments en la Campanya del Gran Recapte.
Es necessiten aliments de primera necessitat, aliments que poden fer que algunes famílies tinguin aquell dia un plat a taula: arròs, pasta i oli (girasol o oliva). El cartell ha estat confeccionat per l’alumnat de 1r d’ESO, ja que han volgut deixar palès el seu interès per les causes socials (cada grup ha representat el que ha cregut més important).
En acabar la Campanya, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO passarà un matí complet de la jornada escolar ajudant en el Banc d’Aliments en les tasques que fan els voluntaris de la Fundació.
Dates de la Campanya: 27 d’abril al 5 de maig.

L’Objectiu de la Campanya serà recaptar tants quilos de menjar com nombre d’alumnes hi ha a les aules. Al final es farà una taula de l’ajut aconseguit a cada classe i el nombre total de quilos aportats al Banc d’Aliments. Cada aula del centre disposarà de caixes on aniran posant el que porteu. Els-les alumnes de la llar podran dipositar els aliments al vestíbul de l’Escola.
Esperem poder aconseguir-lo gràcies a vosaltres.

Sembla mentida que al s. XXI, al segle de les tecnologies, al segle on comprem estrelles (com si fossin d’algú), encara tinguem necessitats sense cobrir. Eduquem en l’ajut desinteressat, eduquem en l’amor a l’ ésser humà.

“Hay más hambre en el mundo por falta de amor que por pan”
Teresa de Calcuta.