Per acabar el trimestre, l’alumnat d’Infantil, Primària i ESO han fet activitats d’intercanvi d’experiències, d’esport i de coneixement. Totes amb una gran càrrega emocional, perquè no podem oblidar que hem de compartir vivències amb aprenentatges.

•  Teatre a l’infantil a càrrec de l’alumnat del cicle formatiu d’Educació Infantil de Santapau Pifma.
  •  Visita a la fàbrica Cacaolat de C.Superior, on han pogut observar des de l’origen com es preparen productes habituals.
  •  Exhibició de piscina dels més petits, de forma q les famílies puguin anar veient els avanços dels peques al llarg del curs.
  •  Caminata de l’alumnat d’ESO a Sant Medí per tal de compartir temps i experiències esportives.

Comments are closed.