Estimades famílies:

Ja estem planificant les activitats de fi de curs i per poder tenir un bon acomiadament d’etapa, hem organitzat, como cada any, la sortida a “Cala Llevadó”  a  TOSSA DE MAR, la qual està prevista del 6 al 10 de juny, ambdós inclosos.

Entre les nombroses activitats programades,  podem citar les següents :

• Raid d’aventura
  • Senderisme amb visita a Tossa de Mar
  • Hockei patins i Minigolf
  • Tallers diversos
  • Escalada i tir amb arc
  • Jocs aquàtics
  • Jocs de platja

A més, a les nits tots els vostres fills/filles, podran participar de les festes nocturnes que s’han organitzat.

A l’hora d’acomodar-se es farà en bungalows de sis persones, que es situen en zones de fàcil vigilància.

Material que han de dur els alumnes:

• Calçat còmode
  • Roba interior
  • Roba esportiva
  • 1 xandall màniga llarga
  • Tovallola de bany i de platja
  • Banyador i xancles
  • Protector solar
  • Necesser i estris d’higiene personal
  • Bossa roba bruta

El cost de l’esmentada activitat,  serà de 290 euros. Hem mantingut el mateix preu del curs passat, ja que som conscients de l’esforç econòmic que heu de fer les famílies.

Si voleu que els vostres fills/filles hi participin, haureu de passar per la secretaria del centre abans del dia 12 de maig,  i abonar  75 €  en concepte de reserva de plaça i  lliurar una  fotocòpia de la TIS. La resta del pagament el podreu fer segons convingui a cada família i com a màxim, una setmana abans de la data prevista.

En cas que el grup no superi els 20 alumnes, l’activitat no es podrà dur a terme.

Ens ho passarem d’allò més bé!!! Atentament.

LA DIRECCIÓ

cala llevadó 2016