DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU.
L’alumnat de 2n, 3r i 4t de primària ha realitzat una activitat conjunta per donar visibilitat al DENIP.
Els principals valors que es promouen en la celebració d’aquest dia, i que pots compartir a les xarxes socials amb el hashtag #DíaEscolardelaPazylaNoViolencia són els següents: Respecte
Amor- Justícia- Llibertat- Pau- Equitat o igualtat- Tolerància-Responsabilitat- Honestedat…
És de vital importància l’aplicació d’activitats, estratègies i recursos didàctics per fomentar i reforçar la pau i la no-violència a les escoles.
Seguim endavant per treballar en la no violència!

Avui, 30 de gener, es celebra el dia internacional de la no violència i la pau, DENIP. Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi). Però també es treballa amb personatges emblemàtics en educació, en aquest cas, a 2EPRI, Malala Yousafzai.
El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra.