FORMACIÓ EQUIP DIRECTIU.
ALIMENTACIÓ SALUDABLE A L’ETAPA ESCOLAR.
Un altre curs relacionat amb la salut i els hàbits de vida saludable. Quins aliments suprimir de la dieta dels nois i noies, què aliments potenciar pel desdejuni, quantes vegades menjar peix o quines alternatives es proposen des de l’escola a l’hora de dinar, són algunes de les qüestions plantejades al curs de formació de l’ Agència de Salut.
Formar-se en diferents Temes relacionats amb la salut del nostre alumnat s’ha esdevingut una tasca fonamental al nostre projecte anual de centre, motiu que fa que participem i apliquem recomenacions de les plantejades pels organismes experts. I que actualment són comunes arreu del món.
Recordeu que estem obligats a reduir el consum de sucres u greixos dels àpats, ja no només dels nostres fills-filles, si no també de la nostra dieta, atès la relació d’aquestes substàncies amb malalties con el càncer, tal com ha publicat la OMS.