3r d’ESO APADRINA A 3r d’EPRI
Des de fa uns quants cursos, els i les alumnes d’ESO s’esdevenen en els padrins dels nens i nenes de diferents cursos, de forma que durant tot l’any escolar els acompanyen en diferents activitats escolars.
Aquesta proposta educativa promou valors i actituds tals com la convivència, el tenir cura dels mĂ©s petits, la creaciĂł d’un vincle afectiu, la participaciĂł activa, l’ajuda i la responsabilitat. El padrĂ­ se sent gran, responsable i referent. El fillol se sent acollit, protegit i escoltat.
Com a comunitat escolar valorem aquest projecte com un dels més entranyables i engrescadors per als nostres alumnes. Una iniciativa entre etapes que, de ben segur, generarà un bon clima escolar.
En aquestes imatges us deixem la presentació dels murals que han elaborat per ser treballats segons les indicacions de l’alumnat de secundària i que tenen a veure amb competències treballades. En aquest cas, amb el llibre de lectura “Maleït Patufet”.
Fer que l’aprenentatge sigui atractiu i engrescador és possible!