Els alumnes de quart han treballat a castellà, com fer un text on es donen instruccions. Intentant fer-ho el més pràctic possible, una de les situacions on donem o rebem instruccions és quan fem una recepta culinària.
Van haver de fer la recepta, fotografiar-se, redactar les instruccions i presentar-ho fent servir una pĂ gina de presentacions. Aprofitant la sort que tenim de tenir persones amb orĂ­gens molt diversos, se’ls va demanar als alumnes que, si era possible, fessin una recepta que tinguĂ©s a veure amb les seves arrels. El menjar forma part de la cultura de cada paĂ­s i Ă©s molt important conservar-ho de pares a fills i tambĂ© compartir-la amb altres persones.
Molts pastissos, croquetes, espagueti hem vist a la pantalla de la classe, però tambĂ© hem conegut: el bolĂłn originari de l’Equador o el dolma i el gatha d’Armènia.
Gràcies a les famílies per col·laborar en activitats com aquestes. Som conscients que ells encara no cuinen i que necessiten del vostre ajut per aconseguir-ho.