El dilluns, els alumnes de tercer de primària van rebre la visita de la Guàrdia Urbana. Una xerrada i visita pel barri molt interessant on
a través de la observació directa van poder treballar aspectes relacionats amb el coneixement, vinculació, cura de l’entorn i convivència.
Els infants són el present i el futur d’un món millor.

Avui a l’aula de P5 hem rebut la visita de la Guàrdia Urbana de Barcelona. @BcnGuardiaUrbana.
Ens han ensenyat moltes coses: en què consisteix el seu ofici, com s’ha de caminar pel carrer i evitar possibles riscos que ens podem trobar, entre d’altres.
Ens ho hem passat genial i hem après molt!

Avui ens han vingut a visitar els agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona @BcnGuardiaUrbana, per tal de donar-nos informació sobre com identificar i actuar si ens trobem davant d’un cas de violència de gènere.
La nostra Escola, juntament amb altres entitats socials, creu en la importància de la formació contra tot tipus de violència. Formem a joves en la igualtat i en la capacitat d’estimar.