CANVI DE MARXA.

Avui, l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en una activitat educativa per conscienciar els joves dels accidents de trànsit.
Alumnes de diversos centres educatius han participat en aquest projecte, promogut per la Fundació Mutual de Conductors, que impulsa poder adquirir conductes responsables des de l’adolescència.
Amb el suport del Servei Català de Trànsit i la Guàrdia Urbana, l’activitat consisteix en escoltar relats i diversos testimonis reals de cossos d’emergència així com de víctimes i familiars que expliquen al jovent les conseqüències d’un accident viari i la importància de la prevenció en la sinistralitat.
Felicitats pel projecte!