EDUCACIÓ VIÀRIA. ELS ESPAIS URBANS.
L’alumnat de 3r de primària va realitzar una sortida amb la Guàrdia Urbana, pels voltants de l’escola, per tal d’analitzar què és un espai urbà i el mobiliari que el conforma. Els nens i nenes van fer moltes preguntes relacionades amb temes propers a tots: Què són les taques que hi ha al terra de color negre, perquè hi ha tantes que a caques de gos al carrer, què passa quan es trenca un banc, perquè els fanals estan oxidats i trencats del costat que toca el terra… Com veieu la seva curiositat es màxima.
Per ser un bon ciutadà hem d’aprendre què podem fer i que hem de fer.
També la Guàrdia Urbana va fer una visita a primer de Cicle Inicial. El tema ha estat “El carrer i tu”. Ens han recordat alguns coneixements d’Educació Viària que ens serviran per caminar de manera més segura pel carrer.