FEM POSTALS AMB LES ALUMNES DEL CICLE FORMATIU D’EDUCACIÓ INFANTIL.

Partint d’una pedagogia activa, les alumnes de Grau Superior d’Educació Infantil de Santapau Pifma han fet postals de Nadal amb el grup d’alumnes de P3, P4 i P5. L’objectiu és donar la major participació als nens i nenes en el seu propi aprenentatge, oferint les suficients experiències de treball perquè puguin desenvolupar les seves habilitats, destreses i hàbits creant unes magnífiques manualitats i que les alumnes del Grau puguin analitzar la seva feina amb ajut de les mestres responsables.
Que millor motivació que haver deixat aquesta pràctica per aquesta època de l’any, plena de màgia i il·lusió, com és el Nadal!
Tant les futures educadores com els nens i nenes van gaudir moltíssim.