VISITAR UNA GRANJA.
Els i les alumnes de l’escola participen en el Programa Escolar de Consum de Llet, que cerca, d’una banda, promoure hàbits i conductes saludables vinculades al consum regular de llet i derivats lactis (iogurt, formatge, mantega, etc.) i, de l’altra, incrementar el coneixement per part dels alumnes de la cadena de producció de llet i productes lactis.
Així que, per dedicar un espai específic, tot l’alumnat de 3r i 4t de primària han estat treballant la llet, com a matèria primera i la seva importància dins de la dieta diària, ja sigui consumit directament o algun dels seus derivats. Els i les alumnes de 3r també han fet uns cartells explicatius per tal que la resta de l’alumnat del centre pugui llegir coses sobre la llet.
Per fer-ho més actiu, han visitat una granja de vaques. I han pogut escoltar i veure com és, què fa un ramader@, quins productes sans poden elaborar a partir de la llet, etc. A part de gaudir d’un gran dia amb els companys i companyes.