Els alumnes de 6è. de Primària. es diverteixen i aprenen amb el món de l’energia!

Treballem en un projecte centrat en l’estimulació, fent que ells mateixos indaguin sobre les transformacions que es produeixen en el seu entorn. Utilitzen la seva curiositat i capacitat de creació per fer-los partícips de l’adquisició de nous coneixements atractius per a ells.

Entre les múltiples intel·ligències que es treballen en aquesta activitat, destaquem la logicomatemàtica, ja que els nois i noies trobaran exemples de transformació de l’energia, donant lloc a un procés d’anàlisi de la realitat i raonament lògic.

Comments are closed.