Benvinguts a l’ALOMA SUMMER 2024!

Un estiu més volem que els infants puguin gaudir d’un munt d’activitats i
noves aventures!

El centre d’interès aquest any serà: “EL CINEMA”, ja que ens ajuda a enriquir-nos intel·lectualment, a ser més flexibles i a guanyar en imaginació. Cada setmana ens centrarem en un gènere diferent, comèdia, cinema fantàstic, … i fins I tot faran un musical! Seran activitats lúdiques i pedagògiques. Tanmateix realitzarem, excursions d’un dia, piscina al llac de Can Dragó, múltiples tallers, esports, …

Setmanes i horaris

Inscripció

Per realitzar la inscripció amb nosaltres, ho haureu de fer a partir del dimarts 2 d’abril fins el 2 de maig.  Per poder formalitzar la preinscripció s’haurà de fer a través del Google formulari que trobareu més abaix en aquesta mateixa plana web.

Ajut vacances d’estiu – Ajuntament de Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona mitjançant el programa municipal de la campanya de vacances d’estiu, convoca la sol·licitud d’ajuts econòmics per a les famílies. El període per poder demanar aquests ajust és del 2 d’abril al 3 de maig. Si hi ha alguna família que no hagi realitzat en termini la sol·licitud d’ajut econòmic quedarà exclosa.

Cal tenir en compte que les persones que vulguin sol·licitar una subvenció, en primer lloc, hauran de fer la inscripció (web de l’escola) i desprès hauran de tramitar la sol·licitud de beca a través de l’Oficina Virtual de Tràmits:

En cap cas es pot sol·licitar una subvenció si prèviament no s’ha reservat
una plaça a l’activitat en qüestió Per poder fer aquest tràmit serà necessari disposar del codi IDALU (número d’identificació d’alumne).
Un cop s’hagi realitzat el tràmit, la persona sol·licitant es podrà descarregar un
comprovant que acredita que la sol·licitud ha estat enviada correctament.

Anul·lacions

L’escola es reserva el dret d’anul·lar l’activitat en cas de no cobrir el mínim de places establertes. En tot cas, l’anul·lació s’haurà de fer, com a mínim, 15 dies abans de l’inici de l’activitat.
Si és la persona participant qui anul·la la inscripció, i sempre que ho notifiqui almenys 15 dies abans de l’inici de l’activitat, es retornarà el 50% de l’import de l’activitat.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb la secretaria de l’escola.

Salutacions,
ALOMA SUMMER

Per a más informació, feu clic aquí