Ser competent inclou sabers, destreses, iniciativa, responsabilitat, flexibilitat i actitud crítica

El programa Diploma Dual creat i desenvolupat per Academica Corporation prepara els estudiants per adquirir els millors nivells de competència en base a tres grans objectius:

1. Immersió lingüística. Totes les assignatures i les relacions amb els professors s’estableixen en anglès des del primer moment. Adquisició d’un nivell bilingüe avançat.
  2. Immersió tecnològica. Domini del maneig de les tecnologies més avançades d’aprenentatge digital.
  3. Immersió personal. L’alumne adquireix responsabilitat i maduresa a l’hora de treballar, un alt nivell d’autonomia, aprenentatge de la gestió del temps, capacitat d’adaptació i flexibilitat per treballar en entorns diferents i multiculturals.

Què s'aconsegueix?

• El batxillerat del país d’origen de l’alumne, de manera presencial.
  • El batxillerat dels EUA (High School Diploma), 100% online

Com s'aconsegueix?

Com treballa l’alumne?

L’alumne treballa des de casa amb l’ordinador i connexió a Internet.

El Diploma Dual exigeix un nivell mitjà d’esforç similar a una activitat extraescolar: de 3 a 5 hores setmanals, depenent de les capacitats de l’alumne i el nombre d’assignatures que cursa

Com es relacionen alumne i professor?

• El professor està disponible en un horari preesteblert a l’inici del programa.
  • Video conferències individuals, algunes de caràcter obligatori i d’altres de caràcter voluntari, a petició de l’alumne o del professor.
  • Live sessions programades. Activitats grupals de caràcter obligatori i voluntari.

Aquestes activitats són molt importants per reforçar els coneixements, resoldre dubtes i millorar el nivell de fluïdesa oral.

Admissió i primers passos en el programa

El Diploma Dual® es pot començar a 2n, 3r, 4t d’ESO o 1r de batxillerat

Presentació del Diploma Dual

Aquí teniu la Presentació del Diploma Dual American High School per al curs 2022 – 2023

Condicions econòmiques

Aquí podeu consultar les condicions econòmiques del Diploma Dual High School per al curs 2022 – 2023

Programa

Aquí teniu el programa o Course Catalog del Diploma Dual High School per al curs 2022 – 2023 (en anglès)

Vols rebre més informació?

Contacta amb nosaltres i t'atendrem molt aviat